Se den positiva effekten av honung när du har psoriasis, här är mitt resultat!

Jag fortsätter att enbart äta en tesked honung om dagen och ibland en extra tesked på kvällen och här på bilderna kan ni se resultatet av detta, jag har inte använt någonting annat inte ens mjukgörande.
Om min diabeteskost samt dagliga motion också bidrar till denna posititva förbättring vet jag inte men att min psoriasis är mycket bättre är iallafall ett faktum, ni kan se och jämföra med hur jag och min psoriasis såg ut förr längre ner i detta blogginlägg och där är ju helt klart en viss skillnad *happy face*!
Honung sägs ha en massa positiva egenskaper, bland annat antiinflammatoriska sådana, och att äta honung som diabetiker gör ingenting då honungen lättare kan hanteras av kroppen än vanligt socker och honung har ett lågt GI.
 
Min psoriasis nu:
 
 
 
 
 
 
Min psoriasis förr:
 
 
 
 
 
 
Ha en fin helg!

Hälsningar, Jenny
 
 
#1 - - Iza:

Oj vilken skillnad! Ibland lönar det sig att prova på naturens medicin :)
Trevlig helg!

Svar: Absolut, tummen upp för det! :)Trevlig helg önskar jag dig också Iza!
Jenny