Naftalan kräm och olja

                                    
                  
 
Jag ska börja prova krämen och oljan Naftalan som går att beställa på Dermasyd.
Tänkte göra en uppföljning på resultatet genom bilder.
Gå in på deras hemsida för att läsa mer.
 
 
 
#1 - - Leni:

Håller tummar och tår att den hjälper! Styrkekramar!

#2 - - Sofie :

Hej! Är väldigt intresserad över att veta om Naftalan oljan har hjälpt dig? Har själv psoriasis sen jag var 18 år.. Det är väldigt jobbigt och tidskrävande.. Kram till dig! / Sofie

Svar: Hej Sofie!
Jag kan verkligen rekommendera Naftalan och även Dermalex!
Naftalan verkar utmärkt om man är hårt drabbad och Dermalex till mild/måttlig psoriasis.
Jag förstår dig verkligen, det är sannerligen jobbigt!
För avfjällning och mjukgörande är olivolja effektivt och skonsamt mot huden den innehåller även rikligt med D-vitamin som är nyttigt för huden.
Kram till dig med, hoppas det hjälper dig!

Jenny

#3 - - PharmaNordic:

Hej,
Hittade ditt inlägg när vi sökte på Naftalan på Google. Vill bara kort informera om att Naftalan kräm, olja och schampo numera finns hos PharmaNordic.se.
Tack för att du skrev om Naftalan på din blogg. Hör av dig om du har några frågor.
Varma hälsningar från oss på PharmaNordic

Svar: Vad kul att ni hittade min blogg, tack för det och bra att veta!Hälsning, Jenny
Jenny