Plantering

Ååå vilken härlig vårdag det har varit hemma hos mig i Helsingborg idag, det har planterats både inne och ute så jorden yrde omkring nästan, allt det vissna från tidigare satta perennväxter kuttades också ner i trädgården och lite avblommade lökar sattes som vi kan njuta av nästa år kanske.
Krokusarna slår snart ut och minipåskliljorna är inte långt från att blomma de heller.
Äntligen börjar det hända lite och våren nalkas, nu mår jag och säkert många med mig :)
 
Ha en fin kväll!
 
#1 - - Hanna:

Hej Jenny! Jag gillar verkligen din blogg, väldigt rörande och betydelsefulla inlägg du delar med ditt liv med psoriasis. Mitt namn är Hanna och jag jobbar hos Philips. Vi har utvecklat världends första bärbara ljusterapi med blått LED-ljus för praktisk och skonsam behandling av plackpsoriasis. Jag skulle gärna vilja dela mer och lära mig mer av din erfarenhet med psoriasis. Hoppas du vill prata?
Min email address är: [email protected]

Svar: Hej Hanna!Tack för ditt fina inlägg det var kul att läsa :)
Jag har skickat mail till dig så kan vi ha vidare pratstunder.
Ha en trevlig helg!
Med vänlig hälsning Jenny
Jenny