Tips på bra serier i höstmörkret

Min underbara sambo Thomas har gjort denna fina banner enbart för bloggen han är så snäll och duktig på sånt!
Vi önskar er en Happy Halloween!
 
 
Nu i höstmörkret är det underbart härligt att kunna mysa och titta på serier bland annat tycker jag och tända ljus och bara njuta av tillvaron... jag gillar bland annat kriminalserier och jag vill gärna tipsa om några jag tycker är extra bra:
  • Anna Phil
  • Dicte
  • Den som dräper
  • Bron
  • Varg Veum
Sen finns där också en bra engelsk serie som heter Downton Abbey det är en serie som utspelar sig i början av 1900-talet, härligt drama och ljuvliga miljöer :)
 
Hoppas ni får en fin Allahelgonahelg!
 
#1 - - linda:

tack för tipsen

Svar: :) det var så lite så, de är riktigt bra tycker jag hoppas du med gör det!
Jenny

#2 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

grymt bra tips

p.s tävling på bloggen, delta gärna. Du vinner ett par valfria hörlurar från den populära märket, sudio!

Svar: Tackar! Ja det kanske jag borde göra, varför inte :)Ha en fin dag.
Jenny