Psoriasis update

Hej kära läsare!

Jag vet inte hur ni mår men jag hoppas ni mår bra!
Hur är det med er psoriasis just nu?
Min håller sig i skinnet :D och jag har inte använt några läkemedel på en tid och den har inte accelererat iallafall.
Nu när vår och sommar börja närma sig och våra klädval blir annorlunda än de tjocka vinterkläder vi har burit på länge nu så börjar man bli ännu mer medveten om hur mycket psoriasisutslag man har eller jag gör det iallafall, fast man inte ska bry sig så gör man det lite iallafall...
Hur tacklar ni detta mina läsare?
Bryr ni er inte så mycket eller tokbehandlar ni er så att ni så bekymmersfritt som möjligt ska kunna röra er utomhus när vår och sommarsolen visar sig, tänker ni extra mycket på hur folk reagerar kring er, väljer ni kläder utefter var era utslag finns?
Skriv gärna av er här på bloggen och skapa diskussioner kring sådana tankar och givetvis kring annat som rör livet med psoriasis, sånt älskar jag för att jag får en känsla av att man inte pratar om psoriasis"komplikationer" speciellt öppet eller jag har kanske fel?! :)Har psoriasis blivit mer accepterat och uppmärksammat nu eller vad känner ni?
 
Ha en fin dag så kommer jag snart skriva igen, det finns lite saker på gång som jag vill skriva om som berör psoriasisområdet både behandlingsmässigt samt på ett digitaltplan :D
 
Hälsning,
Jenny