Lite update sedan sist ;)

Hej allihop, det har gått ett tag sedan jag bloggade men det har ju varit sommar och så :)
Har tagit mitt sunda leverne på allvar och det har gett resultat har gått ner från 80.6kg i april till 73,5 kg idag känns mycket bra och mina blodsockervärden är verkligen bra och min psoriasis är faktiskt ganska lugn har blossat upp något på armbågarna men det är ju så det är får börja smörja med lite mjukgörande igen :)
Sommaren har varit fantastisk fast att det inte varit mycket sol.
Det har varit mycket utevistelse under sommaren och det finns ju inget bättre :)
Nu har man hunnit bli 30 år också under sommaren och nu väntar man in en mysig höst.
Jag vet inte hur det är med dig men jag tror ju att ja kalla det vad du vill andar/energier/spöke att det iallafall finns någon sorts efter värld där våra själar finns eller så och jag har tittat mycket på program om det paranormala och jag har även tittat på L.T.G.S - LaxTon Ghost Sweden de är "spökjägare" och de fångar upp väldigt uppenbara bevis enligt mig iallafall att det finns något som man inte kan bortse ifrån... något att titta på i höstmörkret, jag älskar sånt här, hoppas det kan vara ett tips för dig med?! ♥
 
Avslutar med ett litet bildkollage, ha nu en härlig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - LG:

Allt gott till dej Jenny💖
Kram