Honung och psoriasis = bästa vänner

 
Som ni vet testar jag gärna lite olika saker för att se vad som hjälper mot min psoriasis och jag märkte att just honung lindrar mina utlag enormt mycket och det märkte jag av en ren slump.
Jag köpte en burk ekologisk honung (som syns på bilden ovan) som en kollega och hennes familj själva färdigställer och säljer, den är by the way super god, härligt fruktig i smaken!
Jag äter en tesked honung varje morgon och ibland tar jag en till på kvällen, och när jag gjort detta ett tag så började jag märka att mina psoriasisutlag sakta men säkert blev allt bättre och bättre och läker ut över hela kroppen, trots att det är denna kalla tid på året då psoriasisen på mig börjar blossa upp normalt sett, och jag kan med säkerhet säga att det är honungens förtjänst att min psoriasis är så bra som den är då jag inte använt vare sig BlueControl eller några salvor på ett bra tag nu.
 
  
 
 
Hoppas detta tips kan hjälpa er också!
#1 - - Anonym:

Hej Jenny! Jag har ett tips då jag blivit hjälpt med min pso i hårbotten. Men det blir mycket att skriva här... kan jag maila dig eller du mig? Mvh Carola

Svar: Hej Carola!Absolut maila du mig på [email protected]
Ha en fin dag.
Mvh, Jenny
Jenny