Dag 93

 
 
 
För att summera användningen av Philips BlueControl så måste jag säga att jag verkligen rekommenderar den till dig som har psoriasis!
Jag anser att den hjälpt min psoriasis att bli bättre och "lugnat" den, psoriasisen kommer ju alltid finnas där då det ju är en kronisk sjukdom men Philips BlueControl hjälper mig att hålla min psoriasis på en acceptabel nivå som jag kan leva med och må bra med.
Psoriasis är en lömsk sjukdom för utslagen kan snabbt accelerera från en dag till en annan beroende på om man stressat mycket till exempel men i det stora hela så är min helt okej i mitt tycke om jag jämför med tidigare.
Har du möjlighet så införskaffa en Philips BlueControl.
Hoppas dokumentationen har varit till hjälp!
 
Nu blir det lite fredagsmys som säkert större delen av svenska folket också ska ha.
 
 
 
#1 - - Anonym:

Tusen tack för all dokumentation kring Philips Bluecontrol. Jag råkade snubbla över dina sida när jag sökte efter recensioner och vilken tur jag hade att hitta din sida! Jag har sedan ett tag tillbaka slutat äta mat innehållande gluten vilket dämpade min psoriasis något, kanske något du kan testa också.
Tack för en bra och informativ blogg, och fina katter :)

Mvh, Jonas

Svar: Hej!Vad kul att du hittade hit :) Det var riktigt roligt att läsa att du gillar bloggen det blir jag glad över.Jag kan faktiskt hålla med dig att glutenfritt även för min del dämpar psoriasisen, jag har inte uteslutit det helt men till väldigt stor del tack vare min diabetes.Tack ska du ha för den fina responsen och jag hoppas du kikar in igen!Ha en fin dag!Hälsning, Jenny
Jenny