Blomster

 
Vårt äppelträd står äntligen i blom och blommorna doftar så underbart gott.
 
 
Liljor är väl också så himla vackra, kunde inte låta bli och köpa en som ska ut i trädgården.
 
#1 - - Ulla N:

Hej! Läste att du har psoriasis. Det är svårt att leva med psoriasis, förr åkte jag alltid till Spanien under 1 månad per år för att få lindring i solen. Av en slump hittade jag denna blogg för något år sedan och hittade där även böcker fanns som behandlade ämnet på ett annat sätt än vad jag tidigare hört talas om.Detta har idag gjort att jag fått en enorm lindring utan att behöva använda bråkdel av de salvor och kortisoner jag tidigare använde och jag blir allt bättre för varje dag som går.
Här är en länk oh jag rekommenderar att man tittar dit: http://gluten-celiaki.blogspot.com

Mvh Ulla

Svar: Hej Ulla!Vad kul att du hittat till min blogg.
Tack för tipset ska kika in där sen, vad härligt att höra att du blivit hjälpt av den metod du länkade, ska bli spännande att läsa vad det är för något.
Ha en fortsatt fin dag!
Mvh, Jenny
Jenny