Är det vår nu? Jag tjuvstartar med blommorna iallafall :)

 
Minipåskliljor
 
Tulpaner
 
Pärlhyacinter
 
ÅÅh vad det kliar i fingrarna på mig nu, trots att det bara är februari så önskar jag såå att det ska bli vår nu, jag fick ett litet ryck och köpte lite blomster idag som ni ser på bilderna :)
Häromdagen beställde jag och min älskade sambo massa fröer och knölar som ska bli (om vi har tur haha), Jordgubbar, Tomater, Gladiolus, Påfågelblomster, Luktärt, Kattmynta, Riddarspore mix, Trumpetblomma, Kardinallobelia också som vi ska ha i trädgården, det ska bli så kul och spännande och jag vill ha vår nuuu, tjuvstarta kan jag som tur är göra redan på vissa av sorterna nu i februari/mars :D
 
På morgnarna är det så härligt när man nu hör fåglar kvittra igen, vi har hängt en "matstation" för fåglarna i vårt äppelträd som vi planterade förra sommaren och där är en hel del aktivitet kan jag säga och de är ju så bedårande söta dessa små fåglar :)
 
Ha en fin kväll nu allihop!