Psoriasiskollresultat och snart är det Internationella Psoriasisdagen 29 oktober!

Resultat från Psoriasisundersökningen Psoriasiskoll finns att läsa via denna länk på Psoriasisförbundet:
http://www.psoriasisforbundet.se/psoriasiskoll?utm_source=apsis&utm_medium=apsis-email&utm_campaign=apsis
 
En ännu mer utförlig PDF resultatsammansställning finns via denna länk:
 
 
Snart är det inte långt kvar till den Internationella Psoriasisdagen som alltid är den 29 oktober!
Vet du om något event som kommer ske så skriv gärna och berätta mer om det!
Jag kommer dra mitt strå till stacken genom att lägga ut Psoriasiskorten jag gjort som finns att se via denna länk:
 
Min psoriasis håller sig på samma nivå som tidigare, ganska lugn med andra ord, utslagen är inte så aggressiva, och jag smörjer mig fortfarande med Locobase LPL.
Diabetesen är också helt okej, kolesterolet också och blodtrycket ska jag bli färdig till att kolla hos läkaren igen snart.
 
Ha en fin dag allihop!
Kram