längtan.com - De Ofrivilligt Barnlösas Dag 30:e maj 2015

Vad är detta för något kanske du undrar?
Jo, detta är en sida av personer som engagerar sig i frågan kring ofrivillig barnlöshet.
De som driver detta vill informera och debattera om vem som har rätten att bli en förälder, både ut ett personligt och samhälls-politiskt perspektiv!
Ett nytt datum att lägga på minnet är den 30:e maj som är De Ofrivilligt Barnlösas Dag!
Underbart iniatiativ anser jag!
Jag kommer följa detta med glädje, det ger lite hopp om att kanske kunna bilda familj en dag!
För som jag tidigare skrivit så kan jag och min älskade sambo inte bilda familj på naturlig väg på grund av att jag drabbades av cancer när jag var 16 år och i samband med det så förlorade jag min chans att kunna skaffa barn naturligt :(
Gå in och läs mer du också :)
 
Ciao!
<3