Ups and downs

Ibland får man sina downs, just nu känns det som en sådan tid vissa dagar, psoriasisen accelererar
och även i ansiktet.
Försöker vara stark men ibland är det svårt.
Alla kan ju se, man känner sig inte okej med det alla dagar, ibland vill man bara gömma sig under täcket och man äcklas så av sig själv trotts man inget kan göra men man vet ju att alla kan se ens torra och röda partier på kroppen.
Högst av allt är ju önskan att få vara "normal" och slippa alla besvär...
Men den dagen kommer kanske då ett botmedel kommer..
Jag har ju gått igenom värre saker än detta men cancern försvann ju, det har inte psoriasisen gjort... men kanske en dag, kanske en dag...
 
Fick ett tips om en kräm och olja som heter Naftalan som ska vara helt naturlig och utan kortison som går att beställa på Dermasyd
 
 
#1 - - Leni:

Jenny det gör ont i mitt hjärta när jag läser hur jobbigt du har det! Önskar så att det fanns något jag kunde göra! Varma styrkekramar/ Mamma

Svar: Tack så mycket :) Bara att du finns gör mer än underverk :D Varm kram tillbaka
Jenny

#2 - - Bitte:

Det gör mig ont att läsa att du mår dåligt, hoppas du kan få lite lindring av att solen kommer tillbaka. Jag ska svara på ditt mejl så snart jag hinner, har en hemtenta jag måste klara först bara. Kramar Bitte

Svar: Det blir bätte :) provar en ny kräm nu så jag hoppas på underverk :) ingen fara förstår det är mycket att hinna klart! Va kul att du tittade in här! Kramar tillbaka!
Jenny

#3 - - Anonym:

Hoppas verkligen att de hittar ett botemedel, ett sätt att stänga av den knäppa genen som gör att kroppen misshandlar sin egna hud! Jag tänker att psoriasis påverkar utseendet och i utseende finns det pengar och det genererar mer pengar till forskning. Jag menar, den som hittar ett botemedel kommer att bli snuskigt rik. Jag vet att jag är krass men det är mitt hopp.

Svar: Hej!Hoppet finns där hela tiden :) Ett botemedel hade varit guld värt! Vi får bara hålla tummarna att forskarna där ute snaaart hittar genombrottet som kan skona oss drabbade :) Tack för att du tittade in , på återseende!
Mvh, Jenny
Jenny