Hur är det?

Fortfarande kasst läge och ömmande, bännande och knakande leder, varit hos läkaren idag och fått utskrivet inflammationshämmande piller Diclofenac samt ta blodprov på måndag...först erbjöd läkaren mig sömntabletter pågrund av att min sömn inte alltid är den bästa men nej tack sa jag det vill jag inte ha...
 
 
Det tråkiga med alla läkemedel mot psoriasis (iallfall i mitt fall) så hjälper de bara en kortvarig period sen verkar det inte längre så får man byta till något annat, psoriasisen är i turboaggressiv, den ena efter andra pluppen ploppar upp, får väll smörja för att hålla det någerlunda nere, det som är mysko är att den inte är rödinflammerad och aggressiv att växa utåt så att säga så man undrar ju vad som försigår innanför hudkostymen... ska bli skönt och få komma in till reumatologen och få kolla upp det på djupet, eventuellt får det också snart bli besök till hudmottagningen för bättre behandling då jag inte varit där på år och dagar, de kanske kan erbjuda saltbad kanske eller något annat bra?!
 
 
Vi hörs!
Ha en fin fredagkväll!