Lypo-C

Läs denna artikel jag hittade på MåBra som handlar om en person som har haft Psoriasis men den försvann efter ett par veckor efter att hon börjat dricka Lypo-C,
har du eller någon du känner provat Lypo-C och också nått bra resultat, hör av dig då!
Jag blir väldigt skeptisk när jag läser sånt här men samtidigt hoppfull...
#1 - - Jens Ericson:

Hej Jenny!
Jag jobbar på sjukvårdstidskriften 0vision (www.0vision.se) och vi är intresserade av att ha dig som skribent för vårt nyhetsflöde på webben. Jag tror att din berättelse engagerar läsare och via oss når du ut till fler. Hör gärna av dig snarast så kan jag berätta mer.

Jens Ericson, mediakoordinator
Tel 08-123 503 65
e-post [email protected]

Svar: Tusen tack Jens! Vi hörs av på mailen!
Önskar dig en trevlig dag! Mvh, Jenny :D
Jenny

#2 - - Birgitta B:

Lypo-C smakar vidrigt, jag kunde inte få i mig det. Försökte blanda det med vatten, men det blev bara en sörja som såg ut som snor. Hemma hos min väninna som också hade köpt Lypo-C, så exploderade flaskan när hon öppnade den.

Svar: Hej!Tusen tack för den informationen låter ju absolut inget vidare. Ha det gott =)
Jenny

#3 - - Kickan:

Hej
Jag har provat lypo-c hela våren och det har hjälp min psoriasis, den smakar inte så gott men blandar man med äppeljuice så smakar det inte så äckligt. Skaka inte flaskan så mycket då kan den explodera men öppnar försiktigt så går det bra.
Mvh
Kickan

Svar: Hejsan!Aha, okej tusen tack för tipset :)
Har det hjälpt mycket om det är värt att prova?!
Ha det gott!
Mvh, Jenny
Jenny