Dag 4

   
 
 
 
 
 
 
 
Dag fyra idag med behandling av Naftalan, börjar redan synas lite skillnad fast att jag inte smort in mig idag än.
Även på armarna syns skillnad redan, men 15-20 dagar är rekommenderat för bästa resultat.
Jag smörjer en gång om dagen, och det behövs inte alls så mycket kräm utan ett ganska tunnt lager räcker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Linda Nestor:

Hej! Har du någon email som jag skulle kunna få? Jag arbetar nämligen som webbredaktör på Healthcare Media och undrar om jag skulle kunna få intervjua dig ang psoriasis till Psoriasis.se? Mejla mig så berättar jag mer :)

Svar: Hej Linda!Vad kul att höra ifrån dig!
Jag kan maila dig så hörs vi av inom kort så kan vi pratas vid!
Mvh, Jenny
Jenny

#2 - - Leni:

Det verkar vara en riktigt bra kräm! Så glad för din skull!

#3 - - Jossan:

Hej!
Jag är jättenyfiken på att se om du fått några bättringar av Naftalansalvan? Har psoriasis själv på benen precis som du.. Känns som att ja provat det mesta utan framgång!

Svar: Hej Jossan!Tack för du kikade in här :)
Jag kan verkligen rekommendera Naftalan, oljan tyckte jag var något effektivare än krämen, jag har som jag skrivit i inlägg plackpsoriasis och vet inte om den hjälper på andra typer av psoriasis. Skriv gärna hur det går om du beställer produkten, nyfiken på ditt resultat!
Mvh, Jenny :)
Jenny

#4 - - Magnus P:

Hur går det? Kommer det fler bilder?
Är jätte nyfiken.
Om det fungerar så beställer även jag.
Kikade runt på dermasyd.se hemsidan och får ett seriöst intryck.
Hoppas verkligen det här fungerar.
Håller tummarna

Svar: Hej!Tack för ditt inlägg och kul att hittade hit!
Som jag skrivit i inlägg har jag varit lite dålig på regelbundet användande :( men det resultat jag fått har varit väldigt bra så jag kan verkligen rekommendera produkterna, jag tyckte dock att oljan var något mer effektiv än krämen, jag använde oljan på kroppen vilket från leverantörens sida är helt OK att göra. Jag har plackpsoriasis, vet inte vilken typ du har om den fungerar på andra typer vet jag inte tyvärr.
Hoppas du tittar in igen och skriv gärna om din erfarenhet om du bestämmer dig för att köpa Naftalan.
Produkten lugnar huden och den verkar läka snabbare och bättre och den är snabbt avfjällande.
Mvh, Jenny :)
Jenny

#5 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

får tipsa min mamma om det

Svar: Hej! Ja den är väldigt effektiv iallafall om man har plackpsoriasis (om din mamma har det så bör hon prova kanske hjälper på andra typer också det vet jag inte =) tipsa gärna om olivolja för det ger också mycket bra resultat!
Må gott i sommarsolen!
Mvh, Jenny
Jenny