Min nya resa har börjat

Min behandling av min Diabetes har börjat och har hållt på i ca en vecka och jag mår allt bättre, för det mesta iallafall, jag har gått ner 7 kg på 3 veckor p.g.a sjukdomen och nu blir det att ändra om i livet med kost, medicin och inte minst blodsockerkontroller ett par gånger om dagen till en början och en del annat också så som att jag har tagit ytterligare prover och ska på besök hos min läkare och diabetessköterska framöver.
Har besökt diabetesmottagningen och fick ett mycket gott omhändertagande där häromdagen.
Har fortfarande inte riktigt förstått att jag verkligen har diabetes,
det tar ett tag att smälta, men allt går med tiden =)
Man klarar allt om man har viljan ;)
Psoriasisen är någon lugnare nu...skönt!
Det var Psoriasisdagen igår och jag skänkte en tanke till alla drabbade!
Mysigt med att hösten är här nu, koppla av och tända ljus och rå om sig själv, det är härligt!
Kram till er alla!