Jaha...VARFÖR?

Har mått väldigt dåligt i ca 14 dagar nu... igår fick jag chockbeskedet att jag har fått diabetes!
Var inlagd på lasarettet igår efter ett besök hos min husläkare och jag mådde/mår fruktansvärt dåligt, dimsyn, hemsk yrsel, huvudvärk, trötthet, högt blodtryck, och hög andningsfrekvens och högt sockervärde, mina leder i axlarna börjar jag känna av lite mer också... nu ska man leva med detta också på något sätt... om det har något samband med Psoriasisen har jag ingen aning om, risken är stor (och även vad gäller blodtrycket) men inget jag är säker på... att gå och känna av dessa symptom hela tiden som diabetes ger är riktigt jobbigt men
jag får hålla ut och blir väll bättre snart efter besök på lasarettet igen på måndag...
jag förstår det inte riktigt än men så är det....lev och var glá var det ja!
Vill tacka min underbara familj för att de finns och är så fantastiska - älskar er ♥♥♥ !!!
 
Vill du läsa mer om följdsjukdomar av Psoriasis och diabetes, högt blodtryck med mera klicka HÄR
Mer om Diabetes klicka HÄR
 
#1 - - Anita och Revis:

Hej Jenny! Ja du det där lät ju inge vidare de. Tänker på dej. Kram Anita och Revis

Svar: Hej tack så mycket! "Life must go on" som man säger :) Trots det är jobbigt många gånger som nu tillexempel så kämpar jag på, inte får man ge upp inte ;) :)
Jenny